ambassade van creativiteit

Ben ontzettend blij met jullie overweldigende enthousiasme. Blijkbaar geloven jullie in dit aanvankelijk wat idiote, maar kansrijke project. En ik denk dat we op zeker twintig (prettig gestoorde) leden uitkomen. Voorlopig zie ik even geen kans om een fysieke bijeenkomst te organiseren waarbij we allemaal aanwezig kunnen zijn, maar het is wel handig als alle neuzen dezelfde kant op staan en er een zekere teamspirit ontstaat.
Ik bedacht me daarom een voorstelrondje waarin een ieder zich even aan de anderen voorstelt en vooral ook aangeeft op welke manier hij of zij een bijdrage zou kunnen leveren aan het mannenblad WIM.

Tags: WIM, enthousiasme, mannenblad, overweldigende, redactie

Weergaven: 17

Berichten in deze discussie

Mijn naam is Alexander Heemskerk, ik ben al enige tijd werkzaam als grafisch vormgever, ik heb voor verschillende bureau's gewerkt maar ben nu al enige jaren zelfstandig. ik heb grafisch lyceum in rotterdam gedaan, en de kabk in den haag. Ik ben erg geinteresseerd in reclame en vind het erg interessant om doelgroepen te bekijken en te bedenken hoe die te bereiken zijn, en daar kan ik dan ook eindeloos over brainstormen. mocht iemand meer willen weten kijk dan even op mijn site om mijn contact gegevens te vinden. www.lextreem.nl

Inzetbaarheid: Grafische vormgeving, drukwerkbegeleiding, sparringpartner.
Hallo, ik ben Ellen en ik woon in Amsterdam. Ik werk 13 jaar in het reclamevak als copywriter en conceptdenker below-the-line met en zonder art director. En in die rol heb ik zo ongeveer voor alles getikt wat je maar kunt bedenken. Mijn hart ligt bij het bladen maken en dat begon eigenlijk met het maken van Ben, een blad voor iedereen, bij de introductie van Ben. In het eerste nummer, Ben verliefd, schreef ik een stukkie over feromonen, met daarbij een appetijtelijke harige oksel plus een scratch-n-sniff-kaart. Met andere woorden: met Ben konden we helemaal los en zo is de voorliefde voor bladen een beetje geboren. Wim zit volgens mij ook niet in zo'n keurslijf, dus daar zou ik graag interviews voor willen maken en de eindredactie voor doen.
Wat een verhalen allemaal... Hallo, ik ben Jepke en ik maak plaatjes.
echt Jepke taal, super!
Is dat een variant op Jip-en-Janneke-taal?
De letters om de naam Jepke te maken zitten er in elk geval in.

RSS

Badge

Bezig met laden...

© 2013   Gemaakt door Hjarald Agnes / Founder.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden