ambassade van creativiteit

Ook al is er nog even geen redactionele formule met daarin de juiste tone of voice voor het mannenblad WIM, we kunnen wèl al vast nadenken over de personele invulling.
Omdat dit project is ontstaan onder de paraplu van de Ambassade van Creativiteit, lijkt het me voor de hand liggen dat Hjarald Agnes de uitgever is van WIM. In dit geval draagt de uitgever zorg voor het platform en behartigt de commerciële belangen van dit blad.
Ikzelf coördineer de redactionele inhoud van dit blad, maar ik zeg er eerlijk bij: ik denk op dit moment nog niet verder dan een succes te maken van dit nul-nummer. Als het nul-nummer een verkoopbare topper blijkt waarmee we een gat in de markt slaan, dan wordt natuurlijk alles anders.
Maar voordat het zover is kunnen we ondertussen wel gaan nadenken over onze eigen individuele kwaliteiten.
Voor de personele invulling moeten we nog zoeken naar menskracht voor de: eindredactie, vormgeving, verslaggeving en fotografie. Daarnaast personele invulling voor de verschillende rubrieken, columns en whatever.

Weergaven: 15

Berichten in deze discussie

Oké! Nog meer wensen? :-)
wim, je vraagt om wensen ... ok ik geef t een slinger.

Met braafheid wordt weinig gewonnen ... een overleg om een pad af te spreken en op tafel te krijgen wat de ideeen zijn lijkt me goede zaak.
Ik heb wel belangstelling om beeld met vorm in overleg neer te zetten. Iemand die met lef een vorm mag & durft neer te zetten en hiermee samen een beeldtaal te gaan bouwen. Om zo een blad met "ballen" (in de zin van onderscheidend) te bouwen.
Het eerste wat je dan ontmoet ... de belangeloze medewerking. (al dan niet met royalty afspraken)
Kan je dan eisen gaan stellen ??!! Ik hoop dat je ze mag stellen en moet stellen. De UITDAGING zal vooral liggen in de uitgenodiging 'anders' te werken.
Killing is .. "ik doe wel een plaatje bij een praatje"... voor zowel uitdaging als product.

Het mag wel iets worden waar je blij van wordt om onderdeel van te zijn/worden.
Belangeloze medewerking? Natuurlijk is medewerking aan WIM niet belangeloos. Laten we eerlijk zijn, misschien wordt er niet gecashed, maar als je meewerkt aan dit project heb je er natuurlijk alle belang bij om zo goed mogelijk uit de verf te komen.
Als ik kijk naar het niveau van professionaliteit en creativiteit op de Ambassade, denk ik dat je de lat ook een tikkie hoger mag leggen. En dus, beste Roland, mag je ook eisen stellen.
Hallo Wim, werk graag mee voor een column wat kunst betreft of interviews, maar voor eindredactie ben ik niet geschkt omdat Nederlands niet mijn moedertaal is. Vormgeving vind ik ook wel erg leuk, maar ben nog geen expert.
Succes verder, EVA
Hallo Wim, werk graag mee voor een column wat kunst betreft of interviews, maar voor eindredactie ben ik niet geschikt omdat Nederlands niet mijn moedertaal is. Vormgeving vind ik ook wel erg leuk, maar ben nog geen expert.
Succes verder, EVA

RSS

Badge

Bezig met laden...

© 2013   Gemaakt door Hjarald Agnes / Founder.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden